Alla inlägg den 19 december 2011

Av Adina - 19 december 2011 19:40

mitt huvud är inte precis min bästa vän just nu, det gör ont på ett riktigt jobbigt sätt. allt jag vill är att sova nu redan men det är lite för tidigt.. bloggen har inte varit i första hand heller de senaste dagarna. har varit inne här flera dagar och tänkt skriva något litet, men aldrig orkat eller haft ordentlig tid. har gjort rätt mycket de senaste dagarna dessutom & varit riktigt glad. börjar känna mig mer och mer lycklig hela tiden tycker jag. problem försvinner och blir mindre hela hela tiden, jag är genomriktigt glad nu :) sen att man har sina up's & down's ändå såklart men, jag börjar må mycket mycket bättre. äntligen! kom på det imorse, när jag lyssnade på en av mina listor på spotify. låtar som jag har enormt mycket jobbiga minnen och sådär med, lyssnade och njöt för första gången på länge av låtarna igen, kunde inte sluta le. kändes otroligt skönt!


men helgen då?


fredag. fin fredag, handlade de sista julklapparna med emilia, avbokade resan på ticket, och avslutade dagen hemma hos syster som barnvakt hela kvällen. sov över i nadjas rum :)


lördag. tillbringade hela dagen hos fina syster och syskonbarnen, avslutade kvällen med supergod mat & en flaska vin.


söndag. upp sex, jobb sju. sen enormt mycket huvudvärk så jag och andreas ställde in vår planerade middag på TGI. seriöst sjukt läskig huvudvärk, fick släcka ner hela rummet och stänga ute alla höga och oförväntade ljud. hoppas, hoppas bara jag inte börjat få migrän. klarat mig alldeles utmärkt utan det alla mina arton och halva år. 


och idag? verkligen inget speciellt, presentation och analysuppgift. kan väl säga att vi har jullov nu :) 

Ovido - Quiz & Flashcards