Alla inlägg den 15 december 2011

Av Adina - 15 december 2011 09:26

eftersom jag inte börjar förrän klockan ett idag så sitter jag hemma och lyssnar på en massa gamla låtar. bland annat festlåtar från typ nian & ettan, sjukt vad taggad och glad man blir. mitt liv var helt perfekt då :) inga ansvar än, ingen framtidsångest & inget jobb som tar upp mer än hälften av alla helger. brydde mig inte heller särskilt mycket om att hitta någon kille, nöjde mig med att dejta lite smått oseriöst. var mycket lättare då. men, nu är man snart vuxen. finns hundratals fördelar också såklart. men ibland önskar man att man var liten och bara kunde lägga allt ansvar på mamma & pappa igen. 


tommy ringde från jobb igår också, ska tydligen bli förändringar där. om jag inte får jobbet i barcelona så sa han att jag hade väldigt goda chanser att bli anställd på heltid där från och med sommaren. han är ensam ägare från och med nästa år nämligen. spännande och se hur detta kommer bli, ny inriktning på caféet och sådär. och det är alltid bra med en plan B. :) han var gullig, gav mig massor av beröm. 

Ovido - Quiz & Flashcards