Alla inlägg den 4 december 2011

Av Adina - 4 december 2011 16:36

ser på besöks-siffrorna att ni saknat mig. (: haft en bra helg. party med emma i fredags. vi gick ut själva, var själva kanske totalt tio minuter innan vi hittade sara, josse & helena på en bar tillsammans med ett gäng killar. så vi ändrade våra planer och föjde med de till båten. runt fem låg vi i sängen hemma hos emma igen, efter en väldigt spontan kväll med massor av nytt, härligt folk. (y) 600:- fattigare fastän vi förfestade ordentligt hemma innan, men somnade med ett stort leende på läpparna. lyckad kväll tycker jag. 


lördag sov jag & emma lääänge innan vi vaknade och fixade pannkakor som bakismat. stannade länge hos emma, säkert ända till fem, halv sex bara för att det var halvstormigt ute. mycket mysigare att stanna i emmas varma hus då. på tåget hem mötte jag massor av partyfolk, själv helt osminkad & trött haha. blev en hemmakväll och tidigt i säng eftersom jag började jobba redan sju imorse. jobbat med sandra idag, lika trevlig som vanligt :) fick en röd ros av en kille idag, han hade fått den & ville inte ha den så han sa att jag kunde få den för att jag var så serviceminded haha. inte varje dag det inte. nu ligger den i min samling av torkade rosor :)


mamma börjar tvinga fram en önskelista nu, jag har ingen aning om vad jag vill ha. eller jo, men bara omöjliga saker. inget bra att skriva på en "att handla inför jul-lista" till mamma. jag är mycket bättre på att köpa presenter, mycket roligare med..


nä, nu ska jag ta hand om vovven min, hon har stått här och viftat på svansen i nästan tio minuter nu. tigger om uppmärksamhet & kärlek, & det ska hon få, min lilla älskling. 


   

Ovido - Quiz & Flashcards