Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Adina - 18 februari 2013 14:40

mysig helg i halmstad med min fina hos katja & ross & underbara kayla. god mat och trevligt sällskap, bad och motionssimmning med störiga pojkvän som drog i mina ben & armar när jag försökte vara duktig och simma längder ;) helgen avslutades med att sätta upp nya tvbänken i lägenheten, pizza och film på tvn. sovmorgon och lunch tillsammans idag, nu jobb för hans del och jag har lyckats köra hem. ikväll ska jag äntligen köpa träningskort och sätta igång. har velat fram och tillbaka med vilket gym, priser, hur många månader jag vågar köpa i taget eftersom det kan bli aktuellt med flytt när som helst nu eller om tio år.. jag vet ingenting liksom. men nu vill jag inte vänta längre, såå taggad och sprallig på att börja! hittade ett hyfsat billigt träningskort med pass, spinning och gym i fyra månader för 1200:- på friskis i landskrona, det känns som ett bra val & friskis vet jag är bra sen innan när jag tränade i lund. så ikväll mjukstartar jag med två pass efter varann, ett medel och sen step! (loveit).  

Ovido - Quiz & Flashcards