Alla inlägg den 11 februari 2013

:)

Av Adina - 11 februari 2013 18:32

väldigt härlig helg har jag haft, kalas x 2, god mat och fint sällskap avslutat med en perfekt söndag med god middag och efterrätt följt av mys i soffan med mitt fina hjärta. träffat hanna & emma som jag inte sett på evigheter, så underbara & väldigt saknade!


jag och pontus har verkligen börjat planera en 45 års fest nu (jag fyller 20 & han 25). har snabbt skrivit upp de viktigaste gästerna (redan över 60), förslag på meny, tema och diskuterat lite runt var vi ska vara och annat praktiskt. älskar att han är lika GO! som mig, när jag väl börjat fundera på något dröjer det inte länge innan det är klart eller om jag ska köpa något så kollar jag bara lite snabbt på alternativ på internet och recensioner innan det är betalt och klart. har aldrig varit bra på att vänta när jag längtar eller vill något & älskling är precis som mig, nästan mer tillochmed. ingen tråkig tänka efter noga och inte vara spontan kille där inte haha. på gott och ont såklart (: men fest verkar det bli, (men inte förrän förmodligen i juni någon gång) så kul att mixa min familj och mina vänner med hans.


nu ska jag vila efter en tuff jobbdag med moppe på is, och imorgon är det på det igen. :) puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards