Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Adina - 7 mars 2012 18:51

jaha, då ska jag tillbaka till jobb igen på söndag efter att ha varit ledig två månader. snackade med tommy precis, lika glad och trevlig som vanligt. han berättade om det nya konceptet och allt vad det innebär. grillkvällar i sommar, fotbollskvällar med storbildstv i samarbete med lokaltidningen, lite danskt på menyn som man inte kan hitta någon annanstanns, massor av hembakat, eventuellt fler rum att hyra ut, mer fokus på bar, högre kvalitet och ett nytt namn på stället. eller ja, allt i gläntans' värdshus istället. så ska tillbaka och kolla in förändringar och memorera. träffa den nya tjejen som ska ha huvudansvaret i köket också. som jag saknat att jobba faktiskt, trivs så bra. (: just nu sitter jag och försöka öva in låten som jag fick reda på igår att jag skulle sjunga på morfars begravning redan nu på fredag. mitt liv går fort. förresten, grattis till min fina mamma som fyller år idag. jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards