Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Adina - 6 mars 2012 19:35

nu är jag äntligen hemma, hemma är alltid bäst. även om jag haft en riktigt fantastisk resa, en av de bästa jag varit med om. hunnit med att se massor, festa, jobba några timmar som volontär, shopping, elefantridning, träffat enormt mycket härliga nya människor från olika länder, ätit gott och haft några soltimmar på de vitaste stränder man kan tänka sig. vi har hunnit med hur mycket som helst på dessa sexton underbara dagar. nu ska jag käka lite god mat och sen krypa ner i sängen och sova bort jetlaggen. (klockan är redan ett på natten i indien). kommer bilder och dagbok när jag känner att jag har tid. kanske inte förrän efter alicante-resan. så mycket i mitt huvud just nu, skola, begravning, födelsedag och säkert hundra saker till som jag redan glömt som ska fixas inom dessa tio dagarna innan jag sitter på planet igen.. lagom stressad och alltid "på gång", that's me. 

Ovido - Quiz & Flashcards